5 motius per deixar la centraleta analògica

5 motius per deixar la centraleta analògica

Més de 1.000 centrals de coure de Telefónica han tancat durant els últims anys a Espanya i es preveu que el 2025 s'hagi passat completament a la fibra (FTTH). Això és degut a que el coure s'ha anat substituint per la nova xarxa de fibra òptica, que precisa d'un menor...

read more
Per què escollir centraleta virtual?

Per què escollir centraleta virtual?

La realitat de les empreses ha canviat radicalment en els últims anys. Moltes han decidit migrar al núvol la seva infraestructura i també les seves comunicacions. Per això, en triar la centraleta per a empreses, poden sorgir dubtes si escollir una centraleta...

read more
Comunicacions unificades al núvol

Comunicacions unificades al núvol

Si alguna cosa ha demostrat la pandèmia, és que és possible treballar amb total normalitat en remot i que la comunicació entre treballadors no és una qüestió de distància. Es poden unificar totes les comunicacions al núvol gràcies a proveïdors de VOIP i a la inversió...

read more
Què és una centraleta virtual per a empresa?

Què és una centraleta virtual per a empresa?

Una centraleta IP o centraleta virtual per a empreses és un sistema telefònic que utilitza xarxes LAN (xarxa d'àrea local) i WAN (xarxa d'àrea àmplia) i funciona a través de protocol d'Internet. Aquesta connectivitat permet realitzar connexions amb serveis VoIP (Veu...

read more
5 funcions indispensables del Call Center per a empreses

5 funcions indispensables del Call Center per a empreses

L'experiència telefònica dels clients que truquen a una empresa ha de ser òptima i és de vital importància per obtenir oportunitats i oferir una bona atenció al client. La comunicació telefònica de l'empresa acostuma a ser la primera impressió d'aquesta i una gran...

read more
La reputació de l’empresa amb centraleta virtual

La reputació de l’empresa amb centraleta virtual

Són diversos els motius pels quals tornar a comprar una marca, però un dels fonamentals és l'experiència de l'usuari quant a servei al client. Per tant, són moltes les empreses que han optat per prioritzar la satisfacció del client des del primer moment en què aquest...

read more
Centraleta virtual de RING integrada amb Microsoft Teams

Centraleta virtual de RING integrada amb Microsoft Teams

La necessitat d'adoptar solucions col·laboratives en els equips de treball ha augmentat de manera considerable en els últims mesos. Uns temps en els quals s'han popularitzat plans de treball flexible, teletreball i híbrids. Cada vegada és més necessari portar la...

read more
Els avantatges de la telefonia al núvol

Els avantatges de la telefonia al núvol

La trucada de telèfon continua sent la primera presa de contacte del client amb l'empresa. Un dels punts clau en la comunicació corporativa és la trucada, per això és tan important cuidar la qualitat del canal. Disposar d'un sistema telefònic tradicional pot resultar...

read more
6 requisits que ha de tenir el teu proveïdor de VoIP

6 requisits que ha de tenir el teu proveïdor de VoIP

És ben conegut que en l'actualitat els canals de comunicació de les empreses, tant amb els seus clients com internament, han evolucionat cap a les centraletes virtuals. La Veu sobre Protocol d'Internet (VoIP) és una tecnologia de telecomunicacions per mitjà de veu i...

read more

Hola! Deixa’ns les teves dades i ens posarem en contacte amb tu