5 funcions indispensables del Call Center per a empreses

5 funcions indispensables del Call Center per a empreses

L'experiència telefònica dels clients que truquen a una empresa ha de ser òptima i és de vital importància per obtenir oportunitats i oferir una bona atenció al client. La comunicació telefònica de l'empresa acostuma a ser la primera impressió d'aquesta i una gran...

read more
La reputació de l’empresa amb centraleta virtual

La reputació de l’empresa amb centraleta virtual

Són diversos els motius pels quals tornar a comprar una marca, però un dels fonamentals és l'experiència de l'usuari quant a servei al client. Per tant, són moltes les empreses que han optat per prioritzar la satisfacció del client des del primer moment en què aquest...

read more
Centraleta virtual de RING integrada amb Microsoft Teams

Centraleta virtual de RING integrada amb Microsoft Teams

La necessitat d'adoptar solucions col·laboratives en els equips de treball ha augmentat de manera considerable en els últims mesos. Uns temps en els quals s'han popularitzat plans de treball flexible, teletreball i híbrids. Cada vegada és més necessari portar la...

read more
Els avantatges de la telefonia al núvol

Els avantatges de la telefonia al núvol

La trucada de telèfon continua sent la primera presa de contacte del client amb l'empresa. Un dels punts clau en la comunicació corporativa és la trucada, per això és tan important cuidar la qualitat del canal. Disposar d'un sistema telefònic tradicional pot resultar...

read more
6 requisits que ha de tenir el teu proveïdor de VoIP

6 requisits que ha de tenir el teu proveïdor de VoIP

És ben conegut que en l'actualitat els canals de comunicació de les empreses, tant amb els seus clients com internament, han evolucionat cap a les centraletes virtuals. La Veu sobre Protocol d'Internet (VoIP) és una tecnologia de telecomunicacions per mitjà de veu i...

read more

Hola! Deixa’ns les teves dades i ens posarem en contacte amb tu