Solucions de Call Center

L’experiència d’usuari és fonamental en la comunicació corporativa amb el client, per la qual cosa és indispensable utilitzar una eina de comunicacions com a RING Call Center PRO, que aporta tota la informació, flexibilitat, usabilitat i disponibilitat per a optimitzar la relació client-empresa .

Sol·licitar estudi gratuït

El Call Center de RING

El centre de trucades de RING es basa en la flexibilitat i disponibilitat 24 hores d’un servei sempre actualitzat, amb una senzilla i intuïtiva interfície web que facilita la gestió de la plataforma des de qualsevol lloc, moment i dispositiu.

Amb només uns simples clics pots configurar el call center a la teva mida. 

 

Algunes funcionalitats del Call Center de RING

Descobreix tot el que podem fer amb el teu centre de trucades

Entrada de trucades
  • Comportament per horari.
  • Locucions TTS integrades amb Amazon.
  • Patrons per número d’origen de trucada.
  • Menú interactïu (IVR) d’opcions per dígit marcat.
  • Distribució de trucades (ACD) lineals, a l’atzar, agent amb menys trucades, agent amb menys temps de conversa…
  • Enquesta en finalitzar la trucada.
Supervisor
  • Panell en temps real de les trucades en curs, en cua i estat dels agents.
  • Control de l’estat dels agents.
  • Control de les trucades en curs.
  • Whispering a agent i que truca.
  • Escolta.
  • Accés a informes d’agent i cua.
  • Accés a enregistrament de trucades i gravacions.
Cues de trucades
  • Limitació de trucades en cua.
  • Música en espera personalitzable.
  • Anunci periòdic a qui truca (posició a la cua, temps d’espera…).
  • Locució a l’agent en despenjar.
  • Sortida de la cua per atenció de l’usuari.
  • Destí en penjar personalitzable.
  • Gravació de les trucades a la cua.
  • Destí de desbordament en cua.
Informes
  • Panell web amb gràfics predefinits.
  • Informes per agents.
  • Informes per grups d’agents.
  • Informes per cues.
  • Informes per grups de cues.
  • Filtres predefinits per període de temps.
  • Exportació de dades.
Agent
  • Gestió d’estats.
  • Estats personalitzables.
  • Hot Desking.
  • Marcador.
  • Visió real-time de les cues.
  • Selecció de la identificació (CLI) abans de marcar.
  • Gravació de la trucada on-click.
  • Temps de gestió després de la trucada.
  • Integració del CRM a panell.
Integració
  • Integració de CRM per iframe.
  • Web Services per a la integració amb tercers (obertura a fitxa client).
  • Click2Call.
  • Exportació de trucades i gravacions.
  • Consulta dinàmica a l’entrada de trucada.

Contacta I estudiEM LES TEVES NECESSITATS

Motius per treballar amb nosaltres

Descobreix més sobre RING i la missió del nostre equip tecnològic.

Entrada de llamadas

Personalització

RING està integrat amb Microsoft Teams i amb multitud de CRMs i ERPs. Si no ho tenim, ho personalitzem.

Confiança

L’entorn Cloud ofereix flexibilitat i disponibilitat 24/7. Garantia de producte i servei personalitzats per a cada client.

Adaptació

Els serveis de RING s’adapten al teu negoci en qualsevol circumstància i situació: presencial, teletreball, parcial.

En Onwork nos adaptamos a las necesidades informáticas de tu empresa

Beneficis

La plataforma creix amb tu i s’adapta a les teves necessitats. Paga només pel que utilitzes. L’estalvi està garantit amb RING. 

Hola! Deixa’ns les teves dades i ens posarem en contacte amb tu