Millora el flux de trucades a la teva empresa.
El sistema de Resposta de Veu Interactiva (IVR, per les sigles en anglès) és una solució automatitzada que interactua amb els clients a través d'enregistraments i reconeixement de veu. Aquest sistema optimitza la gestió de trucades i ofereix nombrosos beneficis. Els...
Aplicacions de VoIP, serveis al núvol
En un present com l'actual, on la connectivitat i la comunicació són fonamentals per a l'èxit empresarial, les aplicacions de VoIP (Veu sobre Protocol d'Internet) han revolucionat la forma en què les organitzacions es comuniquen internament i es connecten amb els seus...
10 passos a seguir abans de migrar la centraleta Cloud
La migració d’una centraleta d’empresa al núvol és un pas important i estratègic per aprofitar els beneficis de la tecnologia actual i millorar l’eficiència de les comunicacions empresarials. No obstant això, abans d'embarcar-se en aquest procés, és fonamental seguir...
Com triar un sistema telefònic per a pimes
En el món empresarial actual, la comunicació és clau per a l’èxit de qualsevol organització, independentment de la seva mida. Les petites i mitjanes empreses (pimes) s'enfronten a desafiaments únics quan es tracta de gestionar els seus sistemes telefònics....
Millors centraletes virtuals: Com triar-ne una?
En el món dels negocis, la comunicació és clau. Per mantenir una bona relació amb els clients, proveïdors i col·laboradors, és important comptar amb un sistema telefònic eficient i funcional. En l'era digital, les centraletes virtuals s'han convertit en una...
Centraleta al núvol per a empreses
Les centraletes telefòniques han estat una part important de la infraestructura de comunicació de les empreses durant dècades, ja que suposen l'eina principal per comunicar-se amb el client i entre els empleats. Ara, la tecnologia moderna està portant les centraletes...
Telefonia IP Barcelona i les comunicacions impresarials
En el món empresarial actual, les comunicacions efectives són clau per a l’èxit de qualsevol organització. La tecnologia de telefonia IP ha revolucionat la forma en què les empreses es comuniquen, brindant una solució eficient i rendible per a les necessitats de...
Centraletes al núvol: casos més coneguts
La tecnologia avança a passos agegantats i amb ella, les solucions per a les empreses també s'han anat actualitzant. Un dels canvis més notables ha estat el trasllat dels serveis de telecomunicacions al núvol, com les centraletes al núvol o centraleta virtual. En...
Telefonia VoIP internacional amb Gual Steel
Gual Steel és client d'OnWork Grup des del 2005 i el 2021 va decidir ampliar la seva confiança afegint els serveis de centraleta virtual de RING Telecom. En el cas d'una empresa d'àmbit internacional com Gual Steel, disposar d'una centraleta al núvol era indispensable...
Números VoIP: què són i com funcionen?
Els números VoIP, també coneguts com a números telefònics virtuals, són una opció cada vegada més popular en el món empresarial. Aquests números permeten a les empreses tenir una línia telefònica sense necessitat d'una connexió física a una xarxa telefònica...
Centraletes: funcionament i característiques
Les centrals telefòniques són sistemes que permeten gestionar i direccionar trucades telefòniques a través d’una xarxa de telefonia. Aquestes centrals són vitals per a qualsevol empresa que necessiti manejar una gran quantitat de trucades telefòniques alhora. En...
La trucada VoIP: eficient i econòmica
En l'actualitat, la tecnologia ha revolucionat la forma en què les empreses es comuniquen amb els seus clients i col·laboradors. Una de les solucions més eficients i econòmiques per a la comunicació empresarial és la trucada VoIP, que permet realitzar trucades...
Les centraletes virtuals a Barcelona
Les centraletes a Barcelona són una eina essencial per a qualsevol empresa que desitja millorar la seva gestió de comunicacions. Aquestes centraletes s’encarreguen de manejar les trucades entrants i sortints de l’empresa, permetent una major eficiència i millor...
Prefixos internacionals: tot el que necessites saber
Si estàs planejant fer trucades internacionals, ja sigui per a negocis o per mantenir el contacte amb els teus amics i familiars que són a l'estranger, necessites saber els prefixos internacionals corresponents. A continuació, et presentem una llista completa dels...
Les claus de la centraleta híbrida
La centraleta telefònica és un element fonamental en qualsevol empresa que necessiti gestionar un alt volum de trucades. Una centraleta híbrida és una de les opcions més populars en l'actualitat, ja que combina els avantatges d'una centraleta analògica i una...
Seguretat de la VoIP per a les empreses
La seguretat a VoIP (Veu sobre Protocol d'Internet) s'ha convertit en un assumpte de preocupació cada vegada més rellevant en el món empresarial. Amb la creixent adopció de solucions de comunicació basades en xarxa, és important assegurar-se que aquestes solucions...
Què és un softphone i per a què serveix
Els softphones han entrat en el mercat de la comunicació d'empreses durant els últims anys, per tal de millorar la productivitat i l'eficiència del negoci. Aquesta tecnologia, també coneguda com a telèfon de software, és una eina de comunicació de veu i vídeo que...
Avantatges de la VoIP per a empreses
La tecnologia VOIP o veu sobre IP és una solució adequada per a tot tipus de negocis, ajudant a augmentar la seva productivitat i eficiència. En aquest article esmentarem alguns dels avantatges que suposa la VOIP, una tecnologia que està revolucionant la comunicació...
Integració de la centraleta virtual amb CRM
És més comú del que sembla que la centraleta virtual de l'empresa no estigui integrada amb el CRM. La integració de la telefonia amb el CRM afavoreix l'optimització del temps dels treballadors, en saber quin client ha trucat, qui el va atendre l'última vegada i quina...
La centraleta virtual amb el treball híbrid
El treball híbrid entre presencial i teletreball és una tendència cada vegada més adoptada per les empreses arreu del món. Aquest canvi de perspectiva precisa d’una major flexibilitat en els llocs de treball. Però, com poden implementar una exitosa transició cap a...
5 motius per deixar la centraleta analògica
Més de 1.000 centrals de coure de Telefónica han tancat durant els últims anys a Espanya i es preveu que el 2025 s'hagi passat completament a la fibra (FTTH). Això és degut a que el coure s'ha anat substituint per la nova xarxa de fibra òptica, que precisa d'un menor...
Per què escollir centraleta virtual?
La realitat de les empreses ha canviat radicalment en els últims anys. Moltes han decidit migrar al núvol la seva infraestructura i també les seves comunicacions. Per això, en triar la centraleta per a empreses, poden sorgir dubtes si escollir una centraleta...
Comunicacions unificades al núvol
Si alguna cosa ha demostrat la pandèmia, és que és possible treballar amb total normalitat en remot i que la comunicació entre treballadors no és una qüestió de distància. Es poden unificar totes les comunicacions al núvol gràcies a proveïdors de VOIP i a la inversió...
Què és una centraleta virtual per a empresa?
Una centraleta IP o centraleta virtual per a empreses és un sistema telefònic que utilitza xarxes LAN (xarxa d'àrea local) i WAN (xarxa d'àrea àmplia) i funciona a través de protocol d'Internet. Aquesta connectivitat permet realitzar connexions amb serveis VoIP (Veu...
5 funcions indispensables del Call Center per a empreses
L'experiència telefònica dels clients que truquen a una empresa ha de ser òptima i és de vital importància per obtenir oportunitats i oferir una bona atenció al client. La comunicació telefònica de l'empresa acostuma a ser la primera impressió d'aquesta i una gran...
La reputació de l’empresa amb centraleta virtual
Són diversos els motius pels quals tornar a comprar una marca, però un dels fonamentals és l'experiència de l'usuari quant a servei al client. Per tant, són moltes les empreses que han optat per prioritzar la satisfacció del client des del primer moment en què aquest...
Centraleta virtual de RING integrada amb Microsoft Teams
La necessitat d'adoptar solucions col·laboratives en els equips de treball ha augmentat de manera considerable en els últims mesos. Uns temps en els quals s'han popularitzat plans de treball flexible, teletreball i híbrids. Cada vegada és més necessari portar la...
Els avantatges de la telefonia al núvol
La trucada de telèfon continua sent la primera presa de contacte del client amb l'empresa. Un dels punts clau en la comunicació corporativa és la trucada, per això és tan important cuidar la qualitat del canal. Disposar d'un sistema telefònic tradicional pot resultar...
6 requisits que ha de tenir el teu proveïdor de VoIP
És ben conegut que en l'actualitat els canals de comunicació de les empreses, tant amb els seus clients com internament, han evolucionat cap a les centraletes virtuals. La Veu sobre Protocol d'Internet (VoIP) és una tecnologia de telecomunicacions per mitjà de veu i...