És més comú del que sembla que la centraleta virtual de l’empresa no estigui integrada amb el CRM. La integració de la telefonia amb el CRM afavoreix l’optimització del temps dels treballadors, en saber quin client ha trucat, qui el va atendre l’última vegada i quina va ser la seva consulta.  

Amb totes les dades centralitzades i sincronitzades amb el CRM, els empleats poden disposar de la informació del client en un tauler senzill i intuïtiu i anar directament a solucionar els seus dubtes o problemes. Això no només suposa una optimització dels recursos de l’empresa, sinó una millora considerable de la satisfacció del client, que serà atès de forma més personalitzada i eficient.

D’aquesta manera, amb un sol clic es pot accedir a tota la informació del client i totes les converses que el personal hagi mantingut amb ell. Es tracta d’una funcionalitat que cada vegada és més popular en les empreses, a causa dels seus múltiples beneficis com la millora de la productivitat, el seguiment comercial que suposa i l’atenció al client al detall.

La integració de la centraleta virtual amb les dades del CRM és un pas endavant que moltes empreses estan donant, per la qual cosa és important considerar algunes de les seves característiques per a l’adaptació exacta a l’empresa:

1.    Software amb el qual s’integra la centraleta virtual

És important conèixer amb quin programari treballa l’empresa abans de triar proveïdor VoIP. Proveïdors com RING faciliten la integració amb múltiples plataformes i estan oberts a personalitzar integracions noves. El més habitual a les centraletes virtuals és que s’hagin d’integrar amb Microsoft Teams, Odoo, Oracle, Navision, Vtiger, Zoho, TAAF, Salesforce, Cover Manager. Però és important saber quin CRM s’utilitza en el moment de la migració de la telefonia al núvol i quines seran les noves necessitats que puguin aparèixer a curt i mig termini a l’empresa.

2.    Registre automàtic de trucades de la centraleta virtual

Tota trucada que es realitzi a l’empresa quedarà registrada al CRM. Aquesta característica és molt important per no perdre cap comunicació, ni cap venda. Totes les trucades queden reflectides al CRM, independentment que es realitzin des d’un telèfon fix, un mòbil o un ordinador. Amb aquesta integració, és possible afegir notes amb tota la informació del client o leads concrets per poder consultar-los més tard, fer seguiment o traslladar el client a un company del mateix o un altre departament.

3.    Vista prèvia del client que truca a la centraleta

Els números desconeguts ja no seran un problema. Amb la centraleta virtual integrada amb el CRM, és possible visualitzar el nom del client abans d’ atendre la trucada. No només suposa un estalvi de temps, sinó una millora de la productivitat i l’ eficiència dels empleats de l’ empresa amb centraleta virtual.

4.    Trucades amb un sol clic i integració amb Microsoft Teams

Gràcies a la integració de la centraleta virtual amb el CRM, és possible localitzar el contacte dins del CRM i realitzar la trucada amb un sol clic a la fitxa del mateix. Aquesta precisió redueix el risc d’equivocar-se en marcar. Alhora, la centraleta de RING pot integrar-se amb Microsoft Teams, facilitant les trucades VoIP amb només prémer un botó, fins i tot adquirir una centraleta amb marcació ràpida per a contactes de Teams.

5.    Gravació de les trucades amb centraleta

La gravació de trucades permet fer un seguiment de totes les converses (trucades entrants i sortints) dels treballadors amb clients i clients potencials, tant si es tracta del departament tècnic com del comercial.

Amb això, es pot detectar quines són les preguntes més freqüents, les solucions facilitades i les necessitats més demandes pels clients per incorporar-les en el procés comercial o en l’àrea de suport tècnic. És important personalitzar la gravació de trucades per poder triar si es graven totes o algunes en concret, a partir d’una campanya de màrqueting o una acció comercial concreta.

Informació General de les cookies

La confiança de l'usuari és important per a nosaltres, i per tant, a RING CLOUD SL ens preocupa protegir la seva privadesa. Un aspecte important d'això és proporcionar tota la informació possible sobre com utilitzem les teves dades de caràcter personal, fins i tot com utilitzem l'emmagatzematge local de dades i tecnologia similarr

L'emmagatzematge local de dades implica emmagatzemar diferents tipus de dades localment al dispositiu a través del vostre navegador web. Les dades emmagatzemades localment poden, per exemple, contenir la configuració de l'usuari, informació sobre com navega pel nostre lloc web, quin navegador web utilitza, quins anuncis s'han mostrat, i el comportament similar a llocs web amb què col·laborem. Les dades emmagatzemades localment poden ser utilitzades per personalitzar el contingut i les funcions als nostres serveis de manera que les seves visites siguin més còmodes i tinguin més sentit.

Un mètode demmagatzematge local de dades són les cookies. Les cookies són petits arxius de text que s'emmagatzemen al dispositiu (PC, telèfon mòbil o tauleta) que ens permeten reconèixer el vostre navegador web. Les cookies contenen informació principalment sobre el vostre navegador web i sobre qualsevol activitat que s'hi ha produït. Ens ajuden a garantir la seguretat i el funcionament òptim del nostre lloc web, un cop surt de la nostra web aquestes són eliminades (cookies de seguretat i cookies de sessió) i recullen informació sobre els productes que els interessen a les nostres visites d'internet i sobre com naveguen a través del nostre lloc web perquè les nostres ofertes en línia siguin més atractives per als usuaris (cookies de seguiment).

Informació complementària de les cookies

Utilitzem l'emmagatzematge local de dades per a una sèrie de fins, com ara: permetre'ns realitzar els nostres serveis; aportar-te contingut pertinent, personalitzat quan visites els nostres llocs web; mesurar i analitzar el trànsit al nostre lloc web; millorar els nostres serveis; i dirigir publicitat específica. A continuació, s'ofereixen més detalls sobre aquests temes:

  • Per a la nostra publicitat
    Utilitzem lemmagatzematge local de dades en relació amb les activitats publicitàries. Això ens permet saber si i sovint l'usuari ha vist un anunci o un tipus d'anunci determinat, i quant de temps fa que el va veure.

            També utilitzem l’emmagatzematge local de dades per construir segments i grups objectiu amb finalitats de màrqueting i per dirigir anuncis específics.

  • Per analitzar i millorar els nostres serveis
    Utilitzem diverses eines de mesura que ens proporcionen estadístiques i anàlisis relatives als nostres serveis. Aquestes eines ens permeten reconèixer el navegador web al llarg del temps i esbrinar si l’usuari ha visitat el lloc web anteriorment i, en cas afirmatiu, amb quina freqüència. Aquestes eines ens ofereixen la possibilitat d’obtenir una visió general de quants usuaris únics tenim i de com utilitzen els nostres serveis.

            Així mateix, utilitzem la informació que hem recollit i analitzat per desenvolupar i millorar els nostres serveis; per exemple, esbrinant quins serveis generen molt trànsit o veient si un servei està funcionant de manera òptima.

  • Per oferir i adaptar els serveis al seu ús
    Es requereix i és necessari l’emmagatzematge local de dades per tal de permetre’t utilitzar els nostres serveis, com ara informació sobre la teva configuració,

 

Gestió de les cookies

Podeu desactivar les galetes o configurar el vostre navegador perquè us avisi quan t'envien una galeta.

La configuració al vostre navegador web normalment mostra una llista de totes les galetes que han estat emmagatzemades per proporcionar-vos una visió general i, si ho desitgeu, per eliminar les galetes no desitjades. Normalment, podeu indicar que accepta l'emmagatzematge de cookies dels llocs web que visites o de tercers afiliats a aquests llocs web. També podeu escollir ser notificat cada vegada que s'emmagatzema una nova galeta. Se us proporciona a continuació orientació sobre com fer això en diferents navegadors web. El vostre navegador web emmagatzema normalment cookies en una carpeta específica al vostre disc dur, de manera que pugueu examinar també el contingut amb més detall.

No obstant això, les galetes que són presents al lloc web canvien amb freqüència, i no totes les galetes són igual d'importants. Per tant, si RING CLOUD SL canvia l'ús de les galetes de seguiment, se us notificarà amb un missatge.

Així mateix, hi ha disponibles serveis que han estat desenvolupats especialment per proporcionar als usuaris una llista actualitzada de galetes i altres mecanismes de seguiment.

Tingueu en compte que si les desactiva, és possible que no pugueu gaudir de totes les funcionalitats del nostre lloc web

A continuació, se us presenta un resum de com les dades emmagatzemades localment poden ser gestionades en diferents navegadors web. Tingueu en compte que aquest procés pot canviar i que les descripcions donades aquí poden no estar actualitzades.

 

Gestió de cookies a Google Chrome

Com eliminar cookies:

  1. Aneu a Configuració al menú del vostre navegador.
  2. Haz clic en Mostrar configuración avanzada.
  3. Feu clic a Mostra la configuració avançada.
  4. Selecciona el període de temps per al qual vols eliminar la informació al menú a la part superior. Si voleu eliminar totes les galetes al navegador, feu clic a Des de l'origen dels temps.
  5. Marca Cookies y otros datos de sitios y complementos.
  6. Marca galetes i altres dades de llocs i complements.
  7. Tanca la finestra.

Com evitar que les cookies s'emmagatzemin al navegador web:

  1. Ve a Configuración en el menú de tu navegador.
  2. Haz clic en Mostrar configuración avanzada y después haz clic en Configuración de contenido.
  3. En Cookies, selecciona tu opción preferida. Si desea evitar que todas las cookies se almacenen, haga clic en No permitir que se guarden datos de los sitios.
  4. Haz clic en Hecho.
  5. Cierra la ventana.

Gestió de cookies a Safari

Com eliminar cookies:

  1. Ves a Preferències al menú del teu navegador.
  2. Fes clic a la pestanya Privadesa.
  3. Fes clic a Elimina totes les dades dels llocs web i després fes clic a Elimina per eliminar totes les cookies.
  4. Tanca la finestra.

Com evitar que les cookies s'emmagatzemin al navegador web:

  1. Ves a Preferències al menú del teu navegador.
  2. Fes clic a la pestanya Privadesa.
  3. A Cookies i dades de llocs web, selecciona la teva opció preferida. Si vols evitar que totes les cookies s'emmagatzemin, fes clic a Bloqueja sempre.
  4. Tanca la finestra.

 

Gestió de cookies a Mozilla Firefox

Com eliminar cookies:

  1. Ves a Opcions al menú del teu navegador.
  2. Fes clic a la pestanya Privadesa.
  3. Fes clic a Mostra cookies.
  4. Selecciona les cookies que vols eliminar i fes clic a Elimina seleccionades. Fes clic a Elimina totes si vols eliminar totes les cookies del teu navegador web.
  5. Tanca la finestra. Qualsevol canvi que hagis fet es desarà automàticament.

Com evitar que les cookies s’emmagatzemin al teu navegador web:

  1. Ves a Configuració al menú del teu navegador.
  2. Selecciona la pestanya Privadesa.
  3. A Historial, fes clic a Utilitza una configuració personalitzada per a l’historial.

  4. Selecciona les teves opcions preferides a Permetre cookies de llocs web. Si vols evitar que totes les cookies s’emmagatzemin, desactiva la casella Acceptar cookies de llocs web.

  5. Tanca la finestra. Qualsevol canvi que hagis fet es desarà automàticament.

 

Gestió de cookies a Internet Explorer

Com eliminar cookies:

  1. Ves a Eines (icona de roda dentada) al menú del teu navegador.

  2. Fes clic a Propietats d’Internet.

  3. A la pestanya General - Historial de navegació, fes clic a Eliminar.

  4. Assegura’t de marcar l’opció Cookies i dades de llocs web.

  5. Fes clic a Eliminar.

  6. Fes clic a D’acord.

Com evitar que les cookies s’emmagatzemin al teu navegador web:

  1. Ves a Eines (icona de roda dentada) al menú del teu navegador.

  2. Fes clic a Opcions d’Internet i després fes clic a la pestanya Privadesa.

  3. Mou la barra lliscant al nivell desitjat. Si vols evitar que totes les cookies s’emmagatzemin, selecciona el nivell Bloquejar totes les cookies.

  4. Fes clic a D’acord.

Gestió de cookies a Opera

Com eliminar cookies:

  1. Ves a Configuració al menú del teu navegador.

  2. Selecciona la pestanya de Privadesa i Seguretat.

  3. Fes clic a Cookies i després fes clic a Totes les cookies i dades de llocs web.

  4. Selecciona les cookies que vols eliminar i fes clic a Elimina. Fes clic a Elimina totes si vols eliminar totes les cookies del teu navegador web.

  5. Fes clic a Fet.

  6. Tanca la finestra.

Com evitar que les cookies s’emmagatzemin al teu navegador web:

  1. Ves a Configuració al menú del teu navegador.

  2. Selecciona la pestanya de Privadesa i Seguretat.

  3. A Cookies, selecciona la teva opció preferida. Si vols evitar que totes les cookies s’emmagatzemin, fes clic a No permetre que es desin dades dels llocs.

  4. Tanca la finestra.

 

Informació de contacte

Per a una major transparència, si tens alguna pregunta relativa a l’ús de l’emmagatzematge local del nostre lloc web, posa’t en contacte amb nosaltres a ADMINISTRACIO@RING.CAT, indicant a l’assumpte "Política de cookies".