Solucions de Call Center
L’experiència d’usuari és fonamental en la comunicació corporativa amb el client, per la qual cosa és indispensable utilitzar una eina de comunicacions com a RING Call Center PRO, que aporta tota la informació, flexibilitat, usabilitat i disponibilitat per a optimitzar la relació client-empresa .
El Call Center de RING
El centre de trucades de RING es basa en la flexibilitat i disponibilitat 24 hores d’un servei sempre actualitzat, amb una senzilla i intuïtiva interfície web que facilita la gestió de la plataforma des de qualsevol lloc, moment i dispositiu.
Amb només uns simples clics pots configurar el call center a la teva mida.
Algunes funcionalitats del Call Center de RING
Descobreix tot el que podem fer amb el teu centre de trucades
Entrada de trucades
- Comportament per horari.
- Locucions TTS integrades amb Amazon.
- Patrons per número d’origen de trucada.
- Menú interactïu (IVR) d’opcions per dígit marcat.
- Distribució de trucades (ACD) lineals, a l’atzar, agent amb menys trucades, agent amb menys temps de conversa…
- Enquesta en finalitzar la trucada.
Supervisor
- Panell en temps real de les trucades en curs, en cua i estat dels agents.
- Control de l’estat dels agents.
- Control de les trucades en curs.
- Whispering a agent i que truca.
- Escolta.
- Accés a informes d’agent i cua.
- Accés a enregistrament de trucades i gravacions.
Cues de trucades
- Limitació de trucades en cua.
- Música en espera personalitzable.
- Anunci periòdic a qui truca (posició a la cua, temps d’espera…).
- Locució a l’agent en despenjar.
- Sortida de la cua per atenció de l’usuari.
- Destí en penjar personalitzable.
- Gravació de les trucades a la cua.
- Destí de desbordament en cua.
Informes
- Panell web amb gràfics predefinits.
- Informes per agents.
- Informes per grups d’agents.
- Informes per cues.
- Informes per grups de cues.
- Filtres predefinits per període de temps.
- Exportació de dades.
Agent
- Gestió d’estats.
- Estats personalitzables.
- Hot Desking.
- Marcador.
- Visió real-time de les cues.
- Selecció de la identificació (CLI) abans de marcar.
- Gravació de la trucada on-click.
- Temps de gestió després de la trucada.
- Integració del CRM a panell.
Integració
- Integració de CRM per iframe.
- Web Services per a la integració amb tercers (obertura a fitxa client).
- Click2Call.
- Exportació de trucades i gravacions.
- Consulta dinàmica a l’entrada de trucada.
Contacta I estudiEM LES TEVES NECESSITATS
Motius per treballar amb nosaltres
Descobreix més sobre RING i la missió del nostre equip tecnològic.
Personalització
RING està integrat amb Microsoft Teams i amb multitud de CRMs i ERPs. Si no ho tenim, ho personalitzem.
Confiança
L’entorn Cloud ofereix flexibilitat i disponibilitat 24/7. Garantia de producte i servei personalitzats per a cada client.
Adaptació
Els serveis de RING s’adapten al teu negoci en qualsevol circumstància i situació: presencial, teletreball, parcial.
Beneficis
La plataforma creix amb tu i s’adapta a les teves necessitats. Paga només pel que utilitzes. L’estalvi està garantit amb RING.