L’experiència telefònica dels clients que truquen a una empresa ha de ser òptima i és de vital importància per obtenir oportunitats i oferir una bona atenció al client. La comunicació telefònica de l’empresa acostuma a ser la primera impressió d’aquesta i una gran ajuda per demostrar professionalitat és un centre de trucades. Utilitzar eines de comunicació com el Ring Call Center Pro permeten aportar informació, flexibilitat, usabilitat i disponibilitat per optimitzar la relació entre els clients i l’empresa.

Un call center per a empreses hauria de basar-se en la flexibilitat i la disponibilitat totals, amb un servei sempre actualitzat i una interfície web senzilla i intuïtiva que faciliti la gestió des de qualsevol lloc i dispositiu. Que només amb uns clics puguis configurar el teu centre de trucades a mida és un luxe que no tots els proveïdors ofereixen.

Ara bé, quan parlem de funcionalitats podem trobar al mercat des de proveïdors amb serveis bàsics fins a infinitat de serveis addicionals. És per això molt important que el teu proveïdor de VoIP et guïi i orienti amb els serveis que més et beneficiaran. A continuació, 5 funcions indispensables del call center per a la teva.

 

1.    Comportament per horaris i distribució de trucades

En funció de l’hora, l’empresa podrà trobar-se disponible o no, però també els equips de treball. A través de la interconnexió entre la centraleta i les dades de l’empresa, és possible configurar comportaments per horaris i distribuir les trucades d’acord amb això. La distribució de trucades intel·ligent permet que cap client quedi sense atendre o insatisfet amb la resposta.

Aquesta intel·ligència aconsegueix distribuir les trucades segons la disponibilitat: per departaments desocupats, usuaris disponibles i per franges horàries. Un sistema eficient i efectiu que fa que l’experiència del qui truca estigui a un altre nivell.

 

2.    Business Intelligence: informes de les dades telefòniques

És tan important donar un bon servei de call center com analitzar els resultats d’aquest. És per això que RING ofereix la possibilitat d’accedir a totes les dades, analitzar-les i interpretar-les. Crear informes de dades, supervisar l’activitat i gestionar els recursos del teu equip són aspectes a tenir en compte de forma periòdica.

El panell d’analítica de RING Integra recopila les dades més rellevants en un sol lloc per poder analitzar-les de forma global i cohesionada. Obtenint resultats reals com la Centraleta IP de RING i veure i descarregar informes d’ús per optimitzar el teu negoci.

 

3.    Panell en temps real de les trucades en curs, en cola i agents

La disponibilitat absoluta d’un servei sempre actualitzat, escalable i amb una senzilla i intuïtiva interfície web. Una plataforma gestionable des de qualsevol lloc, moment i dispositiu. Amb el panell del call center es té accés en temps real a les trucades en curs, les coles de trucades i els agents: amb la possibilitat de control total i anàlisi actualitzat de la situació de les trucades de l’empresa.

Tota la informació relativa a la trucada s’emmagatzema al centre de trucades i es mostra d’una forma gràfica i intuïtiva amb el panell de control, amb una gran varietat de filtres exportables. Els valors predefinits (taxes d’abandonament, mitjana dels temps d’espera, trucades ateses per agent) tenen l’objectiu d’ajudar a l’empresa a prendre decisions sobre la configuració i organització del departament d’atenció al client.

Ring Call Center Pro

4.    Distribució de trucades segons patrons d’ús

Organitzar i distribuir de forma eficaç les trucades segons els patrons d’ús dels clients. D’aquesta manera, el client és adjudicat a l’agent adequat, minimitzant els temps d’espera i optimitzant la qualitat de l’atenció telefònica.

Amb el Call Center de RING és possible configurar un fluxe òptim de les trucades, des de la gestió avançada d’enrutament automàtic per patrons, condicions horàries i cues de trucades, fins i tot els missatges periòdics amb locucions informatives i les enquestes de satisfacció de l’atenció rebuda.

 

5.    Integració de CRM al panell d’administració

El call center pot ser integrat amb multitud de CRMs gràcies al seu web services. És viable optimitzar el fluxe del negoci, creant esdeveniments i accions de forma automàtica. Un exemple podria ser obrir una fitxa de client en trucada entrant o crear un nou cas a partir de la trucada del client registrat o bé trucar des del programa extern fent clic al telèfon de contacte i, fins i tot, adjuntar la gravació de la trucada al seu historial.

Rinc Call Center Pro pot ser integrat amb Salesforce, vTiger, Taaf, Zoho, Sage, i altres gesotrs de relació amb el client (CRM).

Informació General de les cookies

La confiança de l'usuari és important per a nosaltres, i per tant, a RING CLOUD SL ens preocupa protegir la seva privadesa. Un aspecte important d'això és proporcionar tota la informació possible sobre com utilitzem les teves dades de caràcter personal, fins i tot com utilitzem l'emmagatzematge local de dades i tecnologia similarr

L'emmagatzematge local de dades implica emmagatzemar diferents tipus de dades localment al dispositiu a través del vostre navegador web. Les dades emmagatzemades localment poden, per exemple, contenir la configuració de l'usuari, informació sobre com navega pel nostre lloc web, quin navegador web utilitza, quins anuncis s'han mostrat, i el comportament similar a llocs web amb què col·laborem. Les dades emmagatzemades localment poden ser utilitzades per personalitzar el contingut i les funcions als nostres serveis de manera que les seves visites siguin més còmodes i tinguin més sentit.

Un mètode demmagatzematge local de dades són les cookies. Les cookies són petits arxius de text que s'emmagatzemen al dispositiu (PC, telèfon mòbil o tauleta) que ens permeten reconèixer el vostre navegador web. Les cookies contenen informació principalment sobre el vostre navegador web i sobre qualsevol activitat que s'hi ha produït. Ens ajuden a garantir la seguretat i el funcionament òptim del nostre lloc web, un cop surt de la nostra web aquestes són eliminades (cookies de seguretat i cookies de sessió) i recullen informació sobre els productes que els interessen a les nostres visites d'internet i sobre com naveguen a través del nostre lloc web perquè les nostres ofertes en línia siguin més atractives per als usuaris (cookies de seguiment).

Informació complementària de les cookies

Utilitzem l'emmagatzematge local de dades per a una sèrie de fins, com ara: permetre'ns realitzar els nostres serveis; aportar-te contingut pertinent, personalitzat quan visites els nostres llocs web; mesurar i analitzar el trànsit al nostre lloc web; millorar els nostres serveis; i dirigir publicitat específica. A continuació, s'ofereixen més detalls sobre aquests temes:

  • Per a la nostra publicitat
    Utilitzem lemmagatzematge local de dades en relació amb les activitats publicitàries. Això ens permet saber si i sovint l'usuari ha vist un anunci o un tipus d'anunci determinat, i quant de temps fa que el va veure.

            També utilitzem l’emmagatzematge local de dades per construir segments i grups objectiu amb finalitats de màrqueting i per dirigir anuncis específics.

  • Per analitzar i millorar els nostres serveis
    Utilitzem diverses eines de mesura que ens proporcionen estadístiques i anàlisis relatives als nostres serveis. Aquestes eines ens permeten reconèixer el navegador web al llarg del temps i esbrinar si l’usuari ha visitat el lloc web anteriorment i, en cas afirmatiu, amb quina freqüència. Aquestes eines ens ofereixen la possibilitat d’obtenir una visió general de quants usuaris únics tenim i de com utilitzen els nostres serveis.

            Així mateix, utilitzem la informació que hem recollit i analitzat per desenvolupar i millorar els nostres serveis; per exemple, esbrinant quins serveis generen molt trànsit o veient si un servei està funcionant de manera òptima.

  • Per oferir i adaptar els serveis al seu ús
    Es requereix i és necessari l’emmagatzematge local de dades per tal de permetre’t utilitzar els nostres serveis, com ara informació sobre la teva configuració,

 

Gestió de les cookies

Podeu desactivar les galetes o configurar el vostre navegador perquè us avisi quan t'envien una galeta.

La configuració al vostre navegador web normalment mostra una llista de totes les galetes que han estat emmagatzemades per proporcionar-vos una visió general i, si ho desitgeu, per eliminar les galetes no desitjades. Normalment, podeu indicar que accepta l'emmagatzematge de cookies dels llocs web que visites o de tercers afiliats a aquests llocs web. També podeu escollir ser notificat cada vegada que s'emmagatzema una nova galeta. Se us proporciona a continuació orientació sobre com fer això en diferents navegadors web. El vostre navegador web emmagatzema normalment cookies en una carpeta específica al vostre disc dur, de manera que pugueu examinar també el contingut amb més detall.

No obstant això, les galetes que són presents al lloc web canvien amb freqüència, i no totes les galetes són igual d'importants. Per tant, si RING CLOUD SL canvia l'ús de les galetes de seguiment, se us notificarà amb un missatge.

Així mateix, hi ha disponibles serveis que han estat desenvolupats especialment per proporcionar als usuaris una llista actualitzada de galetes i altres mecanismes de seguiment.

Tingueu en compte que si les desactiva, és possible que no pugueu gaudir de totes les funcionalitats del nostre lloc web

A continuació, se us presenta un resum de com les dades emmagatzemades localment poden ser gestionades en diferents navegadors web. Tingueu en compte que aquest procés pot canviar i que les descripcions donades aquí poden no estar actualitzades.

 

Gestió de cookies a Google Chrome

Com eliminar cookies:

  1. Aneu a Configuració al menú del vostre navegador.
  2. Haz clic en Mostrar configuración avanzada.
  3. Feu clic a Mostra la configuració avançada.
  4. Selecciona el període de temps per al qual vols eliminar la informació al menú a la part superior. Si voleu eliminar totes les galetes al navegador, feu clic a Des de l'origen dels temps.
  5. Marca Cookies y otros datos de sitios y complementos.
  6. Marca galetes i altres dades de llocs i complements.
  7. Tanca la finestra.

Com evitar que les cookies s'emmagatzemin al navegador web:

  1. Ve a Configuración en el menú de tu navegador.
  2. Haz clic en Mostrar configuración avanzada y después haz clic en Configuración de contenido.
  3. En Cookies, selecciona tu opción preferida. Si desea evitar que todas las cookies se almacenen, haga clic en No permitir que se guarden datos de los sitios.
  4. Haz clic en Hecho.
  5. Cierra la ventana.

Gestió de cookies a Safari

Com eliminar cookies:

  1. Ves a Preferències al menú del teu navegador.
  2. Fes clic a la pestanya Privadesa.
  3. Fes clic a Elimina totes les dades dels llocs web i després fes clic a Elimina per eliminar totes les cookies.
  4. Tanca la finestra.

Com evitar que les cookies s'emmagatzemin al navegador web:

  1. Ves a Preferències al menú del teu navegador.
  2. Fes clic a la pestanya Privadesa.
  3. A Cookies i dades de llocs web, selecciona la teva opció preferida. Si vols evitar que totes les cookies s'emmagatzemin, fes clic a Bloqueja sempre.
  4. Tanca la finestra.

 

Gestió de cookies a Mozilla Firefox

Com eliminar cookies:

  1. Ves a Opcions al menú del teu navegador.
  2. Fes clic a la pestanya Privadesa.
  3. Fes clic a Mostra cookies.
  4. Selecciona les cookies que vols eliminar i fes clic a Elimina seleccionades. Fes clic a Elimina totes si vols eliminar totes les cookies del teu navegador web.
  5. Tanca la finestra. Qualsevol canvi que hagis fet es desarà automàticament.

Com evitar que les cookies s’emmagatzemin al teu navegador web:

  1. Ves a Configuració al menú del teu navegador.
  2. Selecciona la pestanya Privadesa.
  3. A Historial, fes clic a Utilitza una configuració personalitzada per a l’historial.

  4. Selecciona les teves opcions preferides a Permetre cookies de llocs web. Si vols evitar que totes les cookies s’emmagatzemin, desactiva la casella Acceptar cookies de llocs web.

  5. Tanca la finestra. Qualsevol canvi que hagis fet es desarà automàticament.

 

Gestió de cookies a Internet Explorer

Com eliminar cookies:

  1. Ves a Eines (icona de roda dentada) al menú del teu navegador.

  2. Fes clic a Propietats d’Internet.

  3. A la pestanya General - Historial de navegació, fes clic a Eliminar.

  4. Assegura’t de marcar l’opció Cookies i dades de llocs web.

  5. Fes clic a Eliminar.

  6. Fes clic a D’acord.

Com evitar que les cookies s’emmagatzemin al teu navegador web:

  1. Ves a Eines (icona de roda dentada) al menú del teu navegador.

  2. Fes clic a Opcions d’Internet i després fes clic a la pestanya Privadesa.

  3. Mou la barra lliscant al nivell desitjat. Si vols evitar que totes les cookies s’emmagatzemin, selecciona el nivell Bloquejar totes les cookies.

  4. Fes clic a D’acord.

Gestió de cookies a Opera

Com eliminar cookies:

  1. Ves a Configuració al menú del teu navegador.

  2. Selecciona la pestanya de Privadesa i Seguretat.

  3. Fes clic a Cookies i després fes clic a Totes les cookies i dades de llocs web.

  4. Selecciona les cookies que vols eliminar i fes clic a Elimina. Fes clic a Elimina totes si vols eliminar totes les cookies del teu navegador web.

  5. Fes clic a Fet.

  6. Tanca la finestra.

Com evitar que les cookies s’emmagatzemin al teu navegador web:

  1. Ves a Configuració al menú del teu navegador.

  2. Selecciona la pestanya de Privadesa i Seguretat.

  3. A Cookies, selecciona la teva opció preferida. Si vols evitar que totes les cookies s’emmagatzemin, fes clic a No permetre que es desin dades dels llocs.

  4. Tanca la finestra.

 

Informació de contacte

Per a una major transparència, si tens alguna pregunta relativa a l’ús de l’emmagatzematge local del nostre lloc web, posa’t en contacte amb nosaltres a ADMINISTRACIO@RING.CAT, indicant a l’assumpte "Política de cookies".